En apoyo a los Haurtxokos y Gaztelekus


Donostiako haurtxoko eta gaztelekuetako eta Martuteneko Etxarriene zentroko langileen elkarretaratzea, Alderdi Ederren. (Argazkia: Irati Salsamendi Lozano)

Donostiako Haurtxoko eta gaztelekuetako eta Martuteneko Etxarriene zentroko langileek elkarretaratzea egin dute gaur, osteguna, 11: 00etan udaletxearen aurrean. Udalak argitaratu dituen agiri berrietan, murrizketa handiak egin ditu haurtxoko eta gaztelekuen zerbitzuan, hala nola aurrekontuaren % 40ko murrizketa, lanorduen murrizketa, hainbat langileren lanpostua ez bermatzea eta Alde Zaharreko haurtxokoa ixtea. Langileek bilera eskatu diote Udaleko Gazteria Sailari, baina oraingoz ez dute erantzunik jaso.

Alderdi Ederreko protestaren ostean, idazki bat erregistratu dute udaletxean, bilera eskaera berri bat egiteko.

Langileak, beraz, udalaren erantzunaren zain daude orain, eta bitartean, asanblada bat egingo dute, datozen egunetan egingo dituzten pausoak erabakitzeko.

Los trabajadores de los Haurtxokos y Gaztelekus de Donostia se han concentrado hoy jueves 10 frente al Ayuntamiento a las 11:00 horas. En los nuevos pliegos que ha publicado el Ayuntamiento, ha realizado importantes recortes en el servicio de haurtxokos y gaztelekus, como la reducción del 40% del presupuesto, la reducción del número de horas de trabajo, la no garantía del puesto de trabajo de varios trabajadores y el cierre del haurtxoko de la Parte Vieja. Los trabajadores han solicitado una reunión al departamento de Juventud del Ayuntamiento, pero de momento no han recibido respuesta.

Tras la protesta de Alderdi Eder, han registrado un escrito en el Ayuntamiento para realizar una nueva petición de reunión.

Los trabajadores, por tanto, están ahora a la espera de la respuesta municipal y mientras tanto, se celebrará una asamblea para decidir los pasos que llevarán a cabo en los próximos días.

Deja un comentario